تاریخ امروز8 اردیبهشت 1403

تاریخچه سامانه آهن

ارتباط بدون واسط بین مصرف کننده و تولید کننده

سامانه آهن در سال ۱۳۹۳ کار خود را با صادرات میلگرد به عراق آغاز کرد. سپس با ایده فروش اینترنتی آهن و ایجاد وب سایت با درگاه امن ، فروش آهن در بازار ایران را در کنار صادرات انجام داد. ( برای اولین بار فروش اینترنتی آهن با کمک درگاه امن بانک پاسارگاد در ایران )

استخدام نیروهای مبتدی و آموزش فروش آهن هدف اصلی این مجموعه بود و در سال۹۴ با تبلیغات گسترده یکی از دفاتر اصلی فروش آهن در ایران مطرح شد سپس در سال ۹۷ با رویکرد آیتی محور و پلتفرم مارکت پلیس ادامه داد و برای اولین بار ارتباط مستقیم بین آهن فروش و مشتری را در پلتفرم خود (اپلیکیشن و وب سایت ) فراهم کرد. درسامانه آهن کاربران میتواند قیمت موجودی آهن آلات آهن فروشی های مختلف رو بررسی و مقایسه کنند

قیمت های مقاطع قولادی مثل میلگرد ، تیراهن ، ورق ، نبشی، ناودانی و قوطی و پروفیل در سایت سامانه آهن از پایین ترین قیمت به بالاترین قیمت منظم شده است.
در حال حاضر دروب سایت سامانه آهن اطلاعات تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان مقاطع فولادی ایجاد شده و هر کدام یک صفحه مربوط به خود دارند

سامانه آهن در کنار پلتفرم خود ۲ خدمت دیگر در زمینه فولادی ارایه کرده است:

  • ۱. کتاب فولاد ایران
  • ۲. شست های فولادیم که ارتباط مستقیم بنگاه

هدف اصلی سامانه آهن ارتباط بدون واسط بین مصرف کننده و تولید کننده است که تلاش کرده در ۳ زمینه کتاب فولاد و پلتفرم و نشست های فولادیم آن را تحقق بخشد.

فولادیوم به عنوان اولین نشست مصرف کنندگان و فروشندگان آهن ایران سعی بر آن دارد که با کمک شرکت‌ها و بنگاه‌های فعال و مطرح ایران در برقراری ارتباط بین اکوسیستم نقش فعال داشته باشد. اولین جلسه فولادیوم در تاریخ 6 مرداد 1401 با حضور پرشور شرکت‌های مطرح ایران, بنگاه‌های مهم کشور و فعالین آهن ایران برگزار شد. در این نشست افتخار میزبانی از کارخانه‌های بزرگ مصرف‌کننده‌ی مقاطع فولادی همچون پارس خزر , لورچ, ایستکول, روبلتون … را داشتیم. و همچنین از کارخانه‌های تولیدکننده فولا نیز کارخانه‌ی امیرکبیر کاشان, کارخانه شهریار, کارخانه‌های گیلان و سمنان , هفت الماس, فولاد غرب, گروه ملی صنعت فولاد ایران و ورق خودرو مهمان ما بودند.

دومین نشست تجار, کارخانجات و مصرف‌کنندگان آهن ایران موسوم به فولادیوم در تاریخ 5 آبان در هتل اولین برگزار شدو در این نشست کارخانجات فولادی از جمله کارخانجات امیرکبیر, ورق امیر کبیر, ورق گیلان و سمنان, ورق خودرو, فولاد غرب آسی و همچنین از کارخانجات قوطی و پروفیل, کارخانجات مهر سهند کارخانه پروفیل یزد, آریا دلیجان اصفهان و قوطی پروفیل تهران شرق حضور پیدا کردند. مهمانان دیگر این نشست نیز تعداد زیادی از تجار و دفاتر بازرگانی و از مصرف‌کنندگان نیز کارخانجات پاکشوما, فیلور, پلار و … در این جمع بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *