تاریخ امروز8 اردیبهشت 1403

کتاب فولاد ایران رونمایی شد

مرجع تخصصی فولاد ایران از زنجیره تا مصرف کننده

اطلاعات کارخانه‌ها، صاحبان بار و مصرف‌کننده را در کتاب فولاد ایران پیدا کنید. کتاب فولاد ایران مرجع تخصصی فولاد ایران از زنجیره تا مصرف کننده است.

این کتاب شامل سه دسته در بخش های مختلف می باشد:

  • معرفی کارخانه های تولید کننده فولاد (کارخانه ها مختلف کشور از مواد اولیه تا تیر آهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، ورق و…)
  • دفاتر بازرگانی ( دفاتر بازرگانی تیر آهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و ورق و… به تفکیک استان)
  • کارخانه های مصرف کننده آهن ( به عنوان مثال کارخانه های یخچال و بخاری ساز، سوله ساز، ساخت کانکس و کانتینر، ساخت آسانسور و…)

 

شما می توانید در کتاب فولاد ایران داده های مهم و بسیار با ارزشی از جمله اطلاعات کارخانه‌ها، صاحبان بار، مصرف‌کننده و همچنین اطلاعات بنگاه‌های ورق، تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، ضایعات، لوله، استیل، فولاد آلیاژی را پیدا کنید.

کتاب فولاد ایران کاری از مجموعه سامانه آهن است، سامانه آهن با تیمی جوان و با انگیزه برای تسهیل و هوشمند سازی بازار آهن ایران تلاش می کند.

جای شما در کتاب فولاد خالیست!

از آنجایی که در این کتاب اطلاعات بسیاری از کارخانه ها، دفاتر بازرگانی آهن فروشی و کارخانه های مصرف کننده آهن وجود دارد بنابراین می تواند در تسهیل کسب و کار شما موثر می باشد.برای اطلاعات بیشتر و رزرو تبلیغات در کتاب فولاد ایران اینجا کلیک کنید و یا با شماره 22222188-021 تماس بگیرید.
سامانه آهن در تلاش است تا امکاناتی را برای خریداران آهن که قصد خرید آهن آلاتی مانند ورق، تیرآهن ، میلگرد و … دارند مهیا کند تا این عزیزان به راحتی بتواند قیمت آهن آلات و آهن فروشی هایی مختلف در سرتاسر کشور را مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. این طرح فرصت بسیار خوبی برای خرید و فروش آهن است، به همین دلیل آهن فروشان سراسر ایران میتوانند از این فرصت استثنایی استفاده کرده وجای خالی خود را در کتاب فولاد پر کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *